Servis a servisní podmínky
Firma KASSOFT při prodeji svého zboží rovněž nabízí svým zákazníkům kompletní servisní služby přímo na místě nebo v dílenských prostorech firmy.
Ke spokojenosti zákazníků uzavíráme servisní smlouvy na Vaše kompletní technické vybavení včetně námi dodaného zboží. Na základě sepsané servisní smlouvy jsme schopni zajišťovat servis do 24 hodin.
Na opravy výpočetní a kancelářské techniky vyjíždí technici i bez uzavřené servisní smlouvy. Stačí jenom závadu nahlásit na dispečink firmy a následně nám zaslat faxem písemnou objednávku. U uzavřených servisních smluv se písemná objednávka nevyžaduje. Dále pak už vše ostatní zařídíme sami. Technici určí příčinu závady, navrhnou postup opravy a je-li potřeba, vymění vadné díly či spotřební materiál.
Při navrhování servisní smlouvy vycházíme především z požadavků a přání našich zákazníků.
Naší prvořadou snahou je zákazníka plně uspokojit, aby byl s naší poskytovanou službou v oblasti výpočetní a kancelářské techniky maximálně spokojen.